fredag 15 januari 2010

Soft dag!

Så där nu har man hälsat vänner inne i staden.
En på sjukstugan å en på dennes jobb!!!!
Så nu sitter jag med min kaffe här å softar..
Funderar på ett hett bad å en Smirnoff&ice.....
Fan man kanske börjar bli smyg alkis som bror uttryckte sej..*ASG*
Nä de e nog ingen fara.... men badoholic e jag nog!!!
Men de blir ju int alls lika mye bad när man jobbar ju!!!!
Hade kontakt med en mycket kär vän via mail idag....
Saknar den människan verkligen.....
Men men men e som de e me de ju!!!Tyvärr....
Men blir nog en ljusning i framtiden hoppas jag..
Å int behövde jag börja på söndag heller...
Dessutom så behöver jag int börja förens 06,00 på måndag...
Riktigt soft!!! Å i morrn så har jag en date igen.... Jippi!!!!
Nej gott folk passa på att njut av livet för man vet alldrig när det tar slut!!!!!!
Så ut å dansa på stadens gator å torg!!!!
Å kom ihåg reflexen!!!

1 kommentar:

  1. Börjar bli?? Man kan väl inte börja bli nått man är`?`? :p

    SvaraRadera