måndag 11 januari 2010

Feber!

Vakna när kl ringde (04,45) Å kände mej klen..
Kolla febern 39,4 int undra på att man kände sej risig!
Bara gilla läget tyvärr.. Intaget av alvedon e rejäll just nu!!!
Å int känner jag för att behöva ge mej ut i kylan ju!
Men tyvärr måste jag det! Ombesiktningen av kråkan
skulle ju Proppen fixa idag..Kan ju inte begära att han ska
åka 5 mil enkel väg före jobbet!!
Så jag var ut på nätet å kolla på bilprovningens sida..
Jodå den lokala hade ombesiknings utan att beställa tid.
Mellan 09,15-14,00 gick de bra... Men med min jäv.... tur
så blir de väll bara knas av allt...
Den skulle visas upp senast igår ju!!!
å int hade dom öppet då ju! Å jonas fixade ju felen i lördags ju!
så de e väll bara att hålla tummarna att de ska lösa sej..
h-vete va jag fryser..SUCK!!!
Men ute börjar de bli mildare. -17,4...
Såg på väderleken
igår att de skulle bli mye mildare.. Långt uppe typ Ume
å i skåne skulle de kunna bli + grader till å me ju!!
Men VARFÖR inte här där jag bor?????????
FAN FAN FAN FAN FAN idag blir de nog inget het bad.....
Varm vattnet lyser med sin frånvaro!!!
Så strax blir de ett het samtal till hyresvärden......
Gott folk kom ihåg reflexen om ni ger er ut i kylan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar