söndag 17 januari 2010

Mutter...

Nu drar kylan vidare.... Men så fort de börjar bli mildare så börjar de SNÖA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HATAR vinter just.. E så jäv... less på skiten.......
Visst jag kan ju säga som dom andra..: De e ju så vackert å blir ju så ljust e vackert som ett julkort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Visst de skulle jag å kunna säga om jag kunde sitta vid mitt jäv... köks bord hela dagrna eller på sin höjd gå ut å hämta ved eller gå te affären för att köpa mjölk...
Men jag ska jobba i skiten.. Å jobbet blir så mye tyngre å värre att utföra...........
Skulle fanimej ha till lägg för att behöva slita i skiten ju!!!!!
Å int blir de bättre av alla jäv.. svensson nötter som ska ut i trafiken.....
Dom fattar inte att man int får stopp på 50-60 ton lika fort som dom får stopp på sin jäval v70................................................................................... När jag ändå håller på å muttrar så kan jag väll svära över alla riktiga IDIOTER som ska ut å cykla i detta väglag.... Skulle dom slå på örona framför en lastbil typ så då ska dom ha ängla vakt om chaufförrn lyckas få stopp på grejerna!!!!
REFLEX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Du låter arg idag. Vi har inte bestämmt någon snö. Här är det 4minus blåser känns som 25 minus Ha en bra även om du är arg på all snö

    SvaraRadera
  2. Äh, det är ju fint med snön. Och hur kul tror du det är att skruva på en bil, som kommer in från snön? Men inte klagar ja för det. FINT MED SNÖN JU!!! :p

    SvaraRadera