fredag 15 januari 2010

God morgon!!

Sitter med min lapp topp i köket.. Njuter av morgonen med en massa kaffe..
Stationära datorn ville int alls idag.. Den skyllde på modemet!!!
Så då tog jag fram denna..... Ska strax lägga mej i ett hett bad....
Sen ska jag till staden i söder.... Ska hälsa på en god vän
som ligger nyopererad på sjukstugan.....
Känner mej fortfarande lite rasslig.... SUCK...
Hoppas att de släpper i helgen...
Så ni får hade så gott folk tills vi hörs nästa gång!!
Kom ihåg reflexen!!!!

2 kommentarer:

  1. på min dator fungerar det mesta utom FB.Den fastnar i ett läge och går inte att komma nån vart utom att logga ut,suck

    SvaraRadera
  2. Du vet väl det inte är bra dricka så mycket kaffe för magen.Hoppas din dag varit bra jag har nyss kommit hem jippi helg nu
    saknar dej på min fb? Hittar ju dej inte konstigt att du kan vara så anonym där ????
    Lägg till mej igen
    kram

    SvaraRadera