söndag 3 januari 2010

morgon.

God morgon... Just nu har snöandet upphört iallafall..
- 11,5 så de e väll som de e med det!!!
Idag så ska jag förbi Esmeralda å kolla om ho vill starta!!!
Sen tror jag att de skulle bli inflyttnings kaffe hos Eva..
Frida undra om jag skulle med dit!
Men jag har en bekant som jag hade tänkt hälsa på under helgerna
men de har int passat in dom ggr jag ringt..
Man får se vad som händer..
Tvi vale vad jag e stel i nacken å ryggen...
Vakna på tv soffan kl 08,00 hehehe
Man får skylla sej själv!!!!
Sitter å avnjuter 1:a koppen kaffe..
Å så e de heta badet klart nu me så strax e de dax för att värma upp sej..
Om ni ger er ut idag så kom ihåg reflexen!!!

1 kommentar:

  1. Det är gööt att sova i soffan . Man somnar så gött där. Även om man är stel i hela kroppen .
    Men det är tur du har badkar så stelheten försvinner . Ha en bra vecka kramiz

    SvaraRadera