söndag 31 januari 2010

Home!!

Var förbi vännen å fika en sväng i morse..
Sen for jag te Jula å handla lite grejer som jag behövde..
Sen bar de iväg te jobbet å pillra lite på Kråkan....
Inte riktigt nöjd.. Blir till å göra om de när
jag har mer tid på mej.....
Sen va jag å hämta Jimmy..
Å vi for ner te Dax å intog oss varsin flottpuck...
Men tycker att de har blitt mye sämre på Dax..
Undrar om de har me å göra att de tydligen har vart ägar byte????
Å sen va jag in på macken å handla 2 pkt CIGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De var länge sen kan jag lova!!!!
Fast de va ju te Jimmy.. Han var helt utan....
Jag kommer ihåg hur jobbigt de var att vara utan själv..
Med andra ord så e jag int så himmla senil ännu ju!!!
Reflexen gott folk!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar