onsdag 27 januari 2010

Hoj hoj

Så där nu har man kämpat sej igenom ännu en dag på jobbet!!!
Lasta i Järna å Gröndal Sen va jag te Gurkstan å lossa 3 ställen Å lasta fullt på 1 ställe..
Sen var jag å Proppen å käka på coop resturangen..
Ett tips om ni e i Gurkstan å ska äta nåe..
Pröva coop resturangen.. Riktig fin mat å int så dyr heller.....
Å så fick jag komma hem ikväll å de e int helt fel heller...
Skönt att få komma hem efter 2 nätter i bilen ju...
I morgon bär de iväg te Fjollholmen ska lossa på Atria.....
Sen vete tusan va som händer..
Så nu ska jag ta mej mitt heta bad...
Reflexen gott folk!!!!

1 kommentar:

  1. Det var väl skönt att komma hem och bada .
    Det var synd att vi inte kunde ses Hade varit nice . Men men det går väl flera tåg till småland .
    Ha en trevlig kväll jag ska ut och skotta snö nu
    kramiz

    SvaraRadera