fredag 1 januari 2010

01-01-10

Morgon!!!De e ju otroligt att inte snöandet kan ge sej.......
Sen igår morse så har de nog kommit nästan 3 dm med de vita skiten!!!!!!
Sen i morse lk 03,00 har de kommit 1 dm....
De enda positiva e ju att jag slipper skotta skiten*L*...
Inatt så satt jag å sms med en god vän..... Riktigt trevligt!!!
Å så va de nåe program om rally.. Så jag kom väll i säng vid 5 snåret...
Sitter å funderar på va jag ska hitta på i dag....
Kan ju inte bara sitta hemma å glo ju!!!!!!
Men jag kommer nog säkert på nåe........
Om int annat så får jag väll ta mej in te staden
å kanske äta mej lite Kina mat!!!!!
Vi får se vad som händer....
Just nu så e årets första heta bad klart för att användas....
Så om ni nu ska ge er ut idag så kom ihåg reflexen!!!!

1 kommentar:

  1. Ser att du fått mer snö hos dej än här. Snöar lite granna nu. Hade du inte bott så långt bort kunde du kommit och hälsat på mig.
    Flytta hit till småland vet jag .
    Så kan vi gå ut och äta på kina och på bio och vi har ju kul när vi shoppar . saknar faktiskt någon att shoppa med ler
    Du vet vart jag bor om du vill hälsa på
    kramiz

    SvaraRadera