söndag 1 november 2009

Stort suck.

Fick mej en avhyvling ikväll....
Hade bara 2 av 4 barn me på min FB..
Undrar om man skulle skälla på sina 2 yngsta
eftersom de dom som har uppgett att jag e deras far.....
Fan har jag tänkt på att jag må lägga till dom andra 2.....
Men fick som sagt en avhyvling......
Så nu har jag lagt till dom 2 äldsta med....
Otroligt har int haft kontakt med människan på säkert
7-8 år å de första människan gör e att leva rövare..*ASG*
Nog om detta nu.... Jag har angjort S-vall å lossat på terminalen...
Så i morrn har jag sovmorgon. Får ju int börja köra förens 08.30..
Ska bli nice.. Men int kommer jag att kunna sova.. Blir som vanligt..*L*
Var försiktiga i trafiken.
De e alltid någon som skulle sakna dej!!
Kom ihåg reflexen!!!
Kramizzzzzzzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar