fredag 27 november 2009

helg

Så där nu har helgen börjat!!! Har tagit mej ett hett bad..
När jag kom hem idag så var de en massa ljusstakar å stjärnor
i mina fönster..Tack så mye Frida!!!!
Så nu har man betalt sina räkningar för denna månad me...
Ev blir de till å storhandla i morrn....
Vet int om jag känner för det..Får se hur pigg jag e efter min Date i morrn bitti!!!!
Ev ville Frida åka me in te stan.. Va visst nåe julmarknad på vaksalatorg tydligen!!!
Känner mej ganska sliten fast de hr vart en lugn vecka????
Undrar om man e på väg å bli sjuk månne tro???
Känner verkligen int för det ju!!!!!
Funderar på va man ska äta för nåe idag?
Vart en bacon burgare te lunch.. Men man må ju äta nåe te middag me ju!!!
Senare problem ju!!
Va rädd om er i trafiken..
De finns alltid någon som skulle sakna just dej!!!
Kom ihåg reflexen!!!
Kramizzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar