söndag 8 november 2009

F.B

Jag har lagt ner min sida på F.B den gav mej int nåe positivt längre...
Så nu e de bara blogg, mail, msn å luren om man ska ha kontakt med mej.
Kände att de va lika bra att släcka ner den.TYVÄRR!!!!!!
Men vem vet vad som sker fram över den kanske återuppstår i någon annan skepnad..
Så om ni e nyfikna på vad som händer å inte händer i mitt liv så e bloggen en bra grej.
Idag så e mina telefoner avstängda.. Behöver lite lugn å ro i mitt liv just nu.
Känner att den börjar skena lite för fort igen.....
Då vet ni som har försökt att ringa varför de int svaras.. Sorry!!!
Jag må ju försöka hålla livet på rätt spår å int släppa tyglarna helt ju!!!
Slicka uppåt sparka neråt!!!!!!
Kloka ord..
Kom ihåg reflexen gott folk.......

2 kommentarer:

  1. syyyyyyyyynd att du lämnar F.B vi saknar dej
    kram från vigelsbo

    SvaraRadera
  2. När man inte har tid att ringa dej så ofta så är det kul att läsa vart du håller hus i vårt avlånga land . Saknar dej i småland kom och hälsa på snart vore kul och ses igen. Hoppas du läser min blogg ler kramiz

    SvaraRadera