torsdag 19 november 2009

Jupp sa plupp!!!

Jippi... Nu e de lång helg... Ska bli så skönt ju...
Å i morrn bitti ska jag på nåe möte på dotterns skola...
Jo tjene hej vilken sov morgon. Kl 08,00 ska man va där...
Stort suck..
Men bara gilla läget... Man må ju följa med när man kan..
Å de ju int tyvärr så jäv.... ofta pga man e ju aldrig hemma omkring ju..
Sen ska jag te Tierp å släppa av dottern å ta mej en snabb fika hos ett par vänner..
Sen bär de iväg te Gävle.... Ska hämta mitt fin främmande ju!!!
Få se om de blir sjukhus besök inatt dottern börjar bli röd runt munen!!!!
Få se om tabletterna hjälper... Annars så blir de en sväng inatt ju!!!
Annars så har jag fått mej ett hett bad ikväll å så var dottern å jag te affären
en snabb sväng... Å handla lite te frulle å så ju!!!
Nej gott folk nu ska jag försöka göra lite annat å ju!!
Va rädd om dej i trafiken...
De finns alltid någon som skulle sakna dej..
Kom ihåg reflexen!!!!!!!!!!
Kramizzzzzzzzz

1 kommentar:

  1. Är väl härligt att gå upp tidigt på morgonen. jag är oxå ledig men jag ska vara på kvartsamtal på skolan med tösa kl 8.30 så det blir att gå upp tidigt denna dag oxå.Ha det så trevligt i helgen med främmat du får . Hoppas du visar att du är duktig kock . Du har inte funderat på utb dej till kock istället för att köra lastbil .Ha det gött så hörs vi kramiz

    SvaraRadera