fredag 13 november 2009

Helg.

Så där nu har man gjort helg...Känner att de va skönt att sluta idag..
Skjusa hem en god vän från hennes jobb...
Å när jag kom hem så fixade jag mej ett hett bad på en gång!!!
Å just nu sitter jag å chattar med en JÄTTE god vän på msn...
Tur att man int använder cam..Sitter ju å porrsurfar ju!!
Med andra ord så sitter jag i badlakan å surfar *ASG*
Har int tänkt ut nåe vad som händer i helgen ännu!!!
me som min vana trogen så ska jag umgås med tvättis i morrn..
Nej gott folk ni får hade så gott..
Va rädd om er i trafiken...
De finns alltid någon som skulle sakna dej...
Andvänd reflex!!

1 kommentar:

  1. Jag använder alltid reflex! Oftast en döskalle men just nu en rosa-bandet-reflex.
    Kul att du lyssnar på Mörbyligan. Flera av mina gamla ungsomskompisar från Danderyd var med där för typ....35 år sedan. Fast själv är jag inte det minsta gammal. Konstigt.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera