fredag 13 november 2009

softat!!!

Har legat å softat på soffan.. De mest otroliga e att jag int somna.......
Men jag kom på att jag e sugen på Kina mat....
Får försöka lösa de stora problemet i morrn...*L*
Fasen blir nog tvyngen att ringa å beställa tid hos tandläkaren...
Tvi vale... I hate !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
E de nåe jag inte gillar så e de tandläkaren...... burr ryyyyyyyssssssssssssss.
Men börjar få värk..... Måste vara Läkerolens fel........
Äter mye läkerol nu när jag har gjort uppehåll med nikotinet!!!!
Misstänker nog att jag har typ 3 hål..burrrrrrrrrr
Å dyrt.... Men skit i pengarna.. Gillar ju inte de ju!!!!!
Men men..
Så gott folk njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!!!
Kom ihåg reflexen!!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas att det inte blir lika dyrt för dej som det blev för mig när jag var till tandläkaren.

    SvaraRadera