fredag 6 november 2009

Helg.............

Så där nu e de helg.... De första jag gjorde när jag kom hem var att
tappa upp ett hett bad.... Gillar verkligen att softa i ett hett bad.........
Å Mulle meck chokade mej.. De satt vinter däck på driven å nya boggi hjul i morse när jag kom te jobbet!!!
Så nu saknas bara nya styr hjul *L*
Helgen kommer nog att gå i softandets tecken.. I morrn bitti har jag stämt möte med tvättis...
Sen bär de nog iväg in te stan....... Funderar fortfarande på lite Kina mat!!!!
Men men men....
Jag får se vad som händer i morrn..
Ev blir de fika hos ett par som jag hoppa över på förra kaffe resan....
Sitter här å njuter å drömmer mej tebax te ungdomensdagar!!!Just nu spelas de Docent död..
En vägg av tårar!!!!!!!
Fan e ju aslänge sen den va poppis ju!!!!
Man börjar bli väldigt g:A ju!!*ASG*
Var rädda om er i trafiken.....
De finns alltid någon som skulle sakna dej!!!
Kom ihåg reflexen!!!
Kramizzzzzzzzzzzz

1 kommentar:

  1. Hur bokar man in ett kinaresturangbesök med dej? Är det långväntetid eller?
    Det finns det som har det bra som är lediga i helgen.
    En annan jobbar är inte ledig förrän fredag nästa vecka .
    Ha det gött så hörs vi kramiz

    SvaraRadera