lördag 7 november 2009

hoj hoj

Sitter å funderar på om de inte vore dax att krama kudden..
Blir nog en sväng te Uppsala i morrn me tror jag!!!
Jag må ju försöka göra lite nytta när man e ledig ju!!!!
Så int ska jag då bara sitta å mögla framför skärmen ju!!!
Skulle behöva skicka ett litet pkt. Har ju en pryl som int e min här ju!
Å jag känner mej illa te mods när jag int lämnar tebax saker som int e mina ju!!!
Har börjat fundera på julen lite granna... E bortbjuden som vanligt..
De e riktigt snällt ju!!
Ganska konstigt att jag int firar jul med min egen familj???
Men har ju blitt så dom senaste åren ju!!! Å traditioner ska man antagligen
undvika å bryta antar jag!!!! Men vore underbart att få fara te Arlanda å fly till värmeistället ju!!mmmm vore nice å slippa jul å allt sånt.. Jo jag vet att jag e tossig som int
gillar julen..... De har jag fått höra dom senaste 20 åren ju!!!!
Men alla kan ju int gilla samma saker ju!!! E ju bara så ju!!!!!
Nej nu ska jag fly in i dimmernas värld.. Hade så gott..
God natt!!

1 kommentar:

  1. bjuder du så följer jag med dej till värmen tycker inte heller om jul har jobbat dom senaste 7 -8 åren

    SvaraRadera