fredag 7 januari 2011

Örjan Lax....

Igår så va jag förbi jobbet å hjälpte Proppen å lasta om bla.
Sen va jag å hälsa på min vän som jobba..
Skjusa henne te tåget...
Idag så har jag bara softat i soffan..
På em bar de iväg in te Easthamer för pizza på infarten..
Sen for jag in på Hemköp...
Borde finnas en speciell kö för virr kärringar......
En dam yra om att hon hade fått betala 9 kr för mye före
nyår å levde om detta å mena på att de e för jävligt att man kan missa så....
Sen när hon va klar å hade betalt så kom hon på att hon hade glömt att köpa sej en kasse..
Då vaknade den trevliga å ödmjuka killen Pricken till liv..
Å upplyste damen om hon kan hålla låda om 9 kr i en evighet så kan hon ställa sej sist i kön
å köpa sej sin kasse för varför skulle affären bjuda henne på den bara för att kassören hade
börjat scana mina varor.... Så nu får nog jag en STOR guld stjärna i himmeln eller not!!!!
Men de kandes skönt efter att hört henne leva jäv... om 9 kr först......
Å ikväll så blir de nog bara att softa å njuta av livet så gott de går..
Så gott folk njut av livet för man vet aldrig när de tar slut.........
Så ut å dansa på stadens gator å torg......
P.s Kom ihåg reflexen.D.s
Kramizzz

2 kommentarer:

  1. Men ställde sig tanten längst bak då eller ?

    SvaraRadera
  2. Hon fick gå före tjejen som stod bakom mej....

    SvaraRadera