lördag 29 januari 2011

Lördag

Fika hos en av mina allra bästa vänner..
Fan kom på hur jag saknar vara samtal å promenixer....
Å så va de tännkt att jag skulle fara å fika hos en
vän som jag int har hälsat på jätte länge
men de sket sej med hästlängder....
Så jag hamna hos mina vänner i Vigelsbo
igen kommer att köra slut på dom ju..
tackar för kaffet alla ni berörda vänner idag...
Så nu sitter jag hemma å fnular lite granna...
Just e de mången tanke som far runt i skallen...
Kan ju bero på att jag inte e riktigt tillfreds med mitt liv typ då!!!!
Men jag har börjat skönja lösningar på en del av problemen...
Får se hur de urartar sej denna vecka....
håller tummarna........
Så alla glada människor där ute njut av lördags kvällen vetja...
Kramizzz

1 kommentar:

  1. Inte klarar du av att köra slut på oss inte, vi hinner hämta andan efter varje besök.Krammmiz å hade bra/vigelsbo

    SvaraRadera