måndag 24 januari 2011

1:a arbetsdagen denna vecka..

Så där nu har man lyckats att genomföra denna arbetsdag..
Börja med ett besök på verkstaden..
Fick besked i morse.."glömm int att du ska va på volvo kl 7"
Ute i god tid med info må jag ju säga....
Sen vart de te å lossa i Nottingham sen vart de ett besök i Silvertstaden me...
Å sen lasta jag upp i Nottingham te Gurkan tills i morrn...
Å så ska jag byta lass där i morrn var av hälften ska lossas på åkeriet...
Sen skulle de ev bli lass i mus byn..... Te Berts hemstad...
Men sånt hinner de ändras på flera ggr innan jag kommer så långt...
Å just nu sitter jag i fika rummet på å keriet å tråkar...
David å jag for te Leonards å käka en pizza...
Måste ju säga att deras pizzor e riktigt fina ju!!!
Hade funderingar på att fara te Gurkan i kväll
men kände att de int spelar nåe roll..
Nu får man sej en kopp java innan man lämnar åkeriet i morrn ju.....
Nej gott folk njut av måndags kvällen vetja..
Kramizzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar