måndag 17 januari 2011

Frösvi

Hejsan hoppsan... Har stannat för natten på rast platsen Frösvi....
Ska lossa 3 ställen Pepparroten i morrn..
Dagen har vart riktigt trevlig må jag ju säga....
De enda som saknades för att få vår känslor var SOLEN......
Varmt typ 6-7 grader samt tak dropp riktigt soft ju...
Jag hoppas att denna vecka innehåller mer jobb än förra veckan...
Bättre å få jobba när man är på jobbet ju...
Int fasen tycker jag att de e kul att fara 7,5 mil enkel väg bara för att sova ju..
Idag så har jag gjort nåe som int e så vanligt i mitt liv...
GRÖT FRUKOST... Käkade gröt å sånt där nyttigt te frulle i Lidköping i morse...
E faktiskt ganska gott ju...
Nej nu e de nog dax för lite pappers jobb....
Så gott folk njut av måndags kvällen vetja..
Kramizzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar