lördag 15 januari 2011

Jaha

Så där nu e kursen avklarad...Skulle ha klarat mej med handboken..
Sen va jag å fika hos en vän som jobbade....
Sen for jag te dotra som bjöd på middag...
Tack Frida smakade kalas bra....
På vägen in så hälsa jag på några goda vänner i Vigelsbo..
Tackar för kaffet!!!
Så nu ska de bli lite softa framföör tv tänkte jag mej...
Å så har jag ett litet uppehåll från Fb just nu!!
Känner att man nog mår bra av att vila sej lite därifrån...
Så gott folk njut av lördags kvällen...
Kramiz

3 kommentarer:

  1. Ja du man behöver bräck från fb ibland .Jag brukar läsa vad du skriver här, mer intressant läsa din blogg . Vad har du varit på för kurs?
    Ha du oxå en bra lördagkväll
    sköt om dej hörs vännen
    kramiz

    SvaraRadera
  2. Vi skulle lära oss använda handdator på jobbet..

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att du tyckte om maten. :) Får fixa så jag har honung hemma till nästa gång, plus laktosfri mjölk :) Kramis

    SvaraRadera