onsdag 30 december 2009

Sista arbetspasset för i år!!!

Så där nu e sista arbets passet för i år avklarad......
Å int fasen kunde den bara glida förbi obemärkt!!!!!!
Allt gick bra tills jag skulle stänga lyften i Örebro....
Då vart de tji.. Å verkstad.... 3 timmar.....
Frosta av böt olja samt krets kort.......
Sen vart de jakt på tid.... Men de löste sej...
Jag greja att lasta Arboga å 2 ställen i V-ås...
Kändes ok..... Sen tog Proppen å jag en mat bit på Copp resturangen... De tyckte vi att vi var värda...
Alltid kul å träffa jobbar kompisar... Händer ju tyvärr int så ofta!!!!
fast i dag så var vi 5 st i V-ås samtidigt!!!!!
Så nu när jag kom hem så vart de ett hett bad...
Strax så ska jag fluffa kuddar....
De blir kaffe å frukost på de vanliga stället kl 07,45 i morrn.....
Jag ska på Willys å stor handla efter det..Tänkte vara
tidig så kanske man slapp dom flesta PRO ANGELS....
Dom har ju en jäv.... förmåga att alltid stanna å snacka skit mitt i en gång
eller utgång eller ingång.... De e dom verkligen experter på...
Nej gott folk passa på å njut av livet för man vet aldrig när det tar slut...
Så ut å dansa på stadens gator å torg......
Men kom ihåg reflexen!!!!

1 kommentar: