lördag 26 december 2009

Expert stormarknad i gränby centrum...

Var in med min yngsta dotter på Expert för hon skulle köpa sej ett minnes kort till sin camera..
Hon lämnar fram den å ber å få ett minnes kort som passar till den sortens camera...¨
Så långt e ju allt bra..... Tror ni kortet funkar i cameran...NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...
Å int fasen hittar datorn den heller!!!!!!!!!!!
Så de var ju bara å fara in till nämda butik...Igen.....
Å där fick vi ett jävla snorkigt bemöntande av en av personalen...
Kortet funka i 1 av 3 prylar hon pröva den i!!!!!!!
Allt sluta med att hon sa:
Ni borde pröva å handla kortet någon annanstans eftersom deras kort tydligen
inte fungerar i våra saker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men men men men de e int vi som säljer dåliga grejer ju....
Men de e ju int första gången jag har problem med just den säljaren....
Hon e ju så framåt som en JÄVLA gråsten ju!!!!!!
Nu har dom mist mej som kund iallafall så länge den typen e kvar iallafall...
Jag brukar handla där för de är lätt att komma åt med bil/lastbil....
Men hädanefter så handlar jag på andra ställen.......


Kom ihåg reflexen..
Å spara kvittot när ni handlar på Expert så ni kan reklamera sakerna!!!!!

1 kommentar:

  1. Du verkar vara popis på nätet står 400 st besökare nu ler .Jag fick inte in någon räknare på min blogg vet inte vad jag gjorde för fel.
    Jag handlar alldrig på expert men lärt mej behålla kvitton alltid något el prylar som går sönder . Ha det gööt i snövädret snökramiz

    SvaraRadera