fredag 11 december 2009

Jaha helg igen.

Så där nu var denna vecka avklarad....
Just nu sitter jag å lyssnar på g:a musik från ungdommen..
Smokie!!!!
Satan vilka minnen asg.....
Har hunnit med mitt dagliga heta bad redan..
Sitter å väntar på att min vän hör av sej..
Skulle hjälpa hennes snubbe å byta bromasar.....
E de det som kallas fredags mysssssssssssss????????????????
*ASG*
Ev så bär de iväg norrut i morrn.. H-land hägrar kanske...
Får se vilket humör jag e på i morrn bitti!!!
Fast nog skulle de vara skönt att komma ifrån en sväng iallafall...
Jag vart ledig på söndag me!!
Ska börja veckan med Flojjholmen Strägnäs E-tuna V-ås....
Linje bil ju!!!!!! Men någon må ju köra sånt skit me ju!!!!
Börjar känna för en flykt från verkligheten...
Känner ibland att de vore nice å nolla ställa sej själv helt...
Men men men e som de e med de me ju!!!!
Snutt som plupp sa åt jupp å smutt!!!!!!
Ska nog lägga mej på soffan en stund innan luren ringer ang bromsar!!!!
Passa på å njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!!!
Så ut å dansa på stadens gator å torg!!!
Kom ihåg REFLEXEN!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar