onsdag 2 december 2009

Hoj hoj

Sitter här å lyssnar på musik.. Tips på en bra låt...
Totta Näslund 6 fot under... Finns på tuben...
Tänkvärd text må jag säga ju!!!!
Annars så funderar jag på varför int febern ger med sej...
Idag så var de int så mye iallafall ju!!
Känner mej så instängd ju.....
Kryper i kroppen e ju int van att sitta inne hela dagar!!!!
Söndagen/Måndagen gick ju an.. Dom var ju bara ett töcken...
Å så e man ju rädd att börja för tidigt....
Inge bra att vakna i häckle fjäll med hög feber..Då e de långt hem kan jag lova...
Har ju prövat det en gång...
Vart dålig i tyskland de var en tung resa hem kan jag lova!!!!!!
Så därav så avaktar jag lite just nu!!!
Gårdagen gick fort när sonen kom å hälsa på..Tiden går fortare med sällskap..
Så nu sitter jag å funderar på om jag skulle ta mej ut å äta lunch/middag...
Känner int för att laga mej nåe här å nu.....
Så gott folk va försiktiga i trafiken...
De finns alltid någon som skulle sakna just dej!!!
Kom ihåg reflexen!!!!
Kramizzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar