onsdag 16 december 2009

HATAR!!!!

Idag så lossa jag i S-vall. Sen for jag te Ullånger å lasta..
Sen skulle jag tanka å äta i Docksta... Då for långtradarn framför
mej i diket.. Vart stående i 2,5 tim.....
Sen bar de iväg söderut med en väldans fart...
Men i Gnarp så hade de snöat nästan 3 dm på em..
Så i backen vid Gnarp så ställde våra kära eu medborgare
å deras 2 axliga dragare sej på tvärn....
Enligt trafik radion så var de 10 st... Stort jäv.... Suck...
Så Där förhatliga 2 km från Statoil försmäckta jag 5 timmar...
Sen när de släååte på så vart de fullt direkt på Glada Hudik....
Å den förtsa p-fick/rastplats som va plogad var Alebosjön...
Körde 45 min över 15 timmars idag.. Ett ännu större suck.....
Nu de posetiva... Beijer S-vall hade dukat upp julbord.......................
Tur de så man fick 1 julbord i år.. Gåab har ju ställt in julbordet i år....
Nej gott folk.. kom ihåg reflexen å snö skyffeln!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar