torsdag 22 oktober 2009

X-(

Så där fick komma hem ikväll med..JIPPI!!!!!
Men idag så har jag kommit på att Sveriges regering å polisväsen int e kloka!!!!!
Bara för att de ska dyka upp ett antal tomtar från Eu så kan man få ställa
till med en ENORM trafik kaos i Sthlm....
Dom skulle ha satt dom på City tåget från Arlanda å sakt att vi försöker
vara miljö vänliga i Sverige....................
Å tänk va med pengar polisen skulle kunna spara som dom kunde lägga ner på
brottsbekämpning!!!
Imorgon får jag hoppas att de blir en soft dag... För förra fredagen vart de ju sent!!!!
Ska lossa å lasta i U-a sen bär de iväg te Gurkstan för att lossa...
Ev skulle jag få lasta i Bro te norrland...
Men e ju Mulle meck som håller i rodret från å me i morrn å 1 vecka framåt..
Husse drar te Spanien i morrn bitti.... Må ju säga att man e avis ju!!!!
Så nästa vecka kommer att bli en JÄVLA vecka tyvärr....
Vissa människor ska int sitta som trp ledare... E bara så tyvärr å dit hör Mulle meck ju!!!!
Nej nu ska jag försöka göra lite nytta tänkte jag..
Hade så gott där ute.
Kramizzzzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar