lördag 24 oktober 2009


26 dagar har jag försmäcktat utan cigg i detta öde liv!! Å så e de 30 dar utan snus....
Å inte fasen e de nåe skoj ju..
Då hade man nåe att pyssla me ju när man brukade nikotin ju!!*ASG*
Men har gått över förväntan....
Men nog känner jag mej jäv...... disträ mellan varven......
Å för 5 dagar sen så slutade jag att vräka i mej Läkerol å tuggumi me...
Så snart börjar jag väll att läsa den heliga skriften i brist på nåe annat ju..*ASG*
De e en himmla tur att man inte faller för frestelsen att vräka i sej en massa godis iallafall ju..
E ju tjock nog ändå ju..*L*
Har dragit ner på de mesta just nu..... Men cashwer nötter kan jag int va utan...
Men har dragit ner rejält där me...
Midje måttet har blitt mindre men vikten e den samma..
Men men men blir nog bra i slut ändan ju!!
Natten som var så lös sömnen med sin från varo..
Hörde att Fredrik smög ner tidningen vid 05.30 i morse.. Efter de så må jag ha somnat!! Vakna strax före 10..
Å jag som tänkte dra en sväng te någon av städerna.. Jag har int kommit mej för nåe ännu..
Tvätttiden missa jag... Men just nu börjar jag bli hungri..
Funderar på en sväng te U-A å få i mej nåe.. Vore gott med Kina mat ju!!!! Men e inge trevligt att fara å äta själv ju!!!
Så man får väll se vad de blir..
När man ringer vissa så känner man sej ivägen..Undrar va de kan bero på?
Kan va de att dom börjar må kalas bra typ eller???
Skit samma... Jag knatar på som vanligt här i livet ändå!!!
Nej nu må jag ta å göra nåe..
Sköt om er där ute!!
Kramizzzzzzzzz

2 kommentarer:

  1. Duktigt gjort av dej Pricken som har klarat av alla de dagar utan att röka och snusa:)

    SvaraRadera
  2. Du är duktig kalle som inte röker längre .
    Kinamat hade inte varit fel. När ska vi äta det tycker du ?Vore inte fel att ses snart.
    Vet avståendet är långt men du brukar säga att avståendet inte betyder något. Du är ju van bo på vägarna
    Kramiz

    SvaraRadera