lördag 31 oktober 2009


Tyvärr Eva.. Så var de du som fick illustrera hur snygga ni var när ni var på väg till partyt!!!
Jag skjusa ungdomarna till Karlholm ikväll..
Sen har jag legat å njutigt av lugnet..
På sängen ifall jag skulle somna..
Tji den du!
Så efter typ 1.5 timmes vilande så tyckte jag att de va dax att kliva ur sängen......
Jag träffa Mulle meck idag på jobbet..
Jag var dit å hämta min mat låda så den kan bli diskad å på fylld igen..
Fråga honom om han hade några boggi däck..HÖR Å HÄPNA HAN KOM IHÅG ATT JAG HADE SAGT TILL FÖR NÄSTAN 2 MÅNADER SEN!!!!!!!!
Så de fanns 2 nya åt mej.. Så när jag kommer hem efter denna norrlands resa så ska de sättas på samt att de e dax att sätta på vinter däckena på driven...
Sen e de bara 2 framhjul som behöver bytas!!!!!!
Så de kanske blir en bra vinter ur säkerhets synpunkt i år ju!!!
Jag skulle behöva åka förbi en skrot å köpa mej 4 plåtfälgar te Grållen, Så de finns nåe att kränga på vinter däckena på ju!!!!
Funderar på att köpa mej nye vinterdäck....
Less på bilhandlarn.. Så jag har bestämmt mej för att int köpa 06:an.....
Så vi får se om han hittar nåe annat intressant!!!
Nej nu ska jag ge tv.n lite kvalitetstid..
Var försiktig i trafiken...
De finns alltid någon som skulle sakna dej..
Kom ihåg reflexen!!!!!
Kramizzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar