lördag 24 oktober 2009

Slöhetents tecken.

Idag så hr de int hänt mye.. Å jag som skulle göra så jäv... mye idag..
Men allt berode på att jag int kunde somna igår/natt..
Skulle ha behövt besöka staden i mången syfte!!!
Men men men......
De sluta med att jag besökte den lokala mojjen å tog mej en kebab utan dressing...
Lite nyttig e jag ibland.
Sen vart de en stund med zappande framför tvn..
Fattar inte hur folk orkar titta på dansbandskampen/körslaget!!!!
Vilken jäv.... dynga!!!!!!!
Idag så har jag fått återfall.. Tur att de e återfall å inte framfall..*ASG*
Jag inhandla 2 askar... Läkerol å ett pkt extra......
Nåe nöje må även en g:a man som jag få ha!!!!!
I morgon bär de iväg till Umeå.....
Skönt att få komma igång å jobba igen ju...
Nu e de bara å slita hund fram till jul.......
Sen får vi se vad som händer i januari......
Sugen på att flytta... Å ev byta jobb...
nu får ni hade så gott där ute ni lyckliga människor!!
Kramizzzzzzzzzzz

1 kommentar:

  1. Så du är sugen på att flytta? Flytta hitåt mina trakter så kan vi ses ofta vore nice.
    Vet bara hur jag ska locka hit dej .
    Om jag lägger på min charm och lovar följa med dej ut och äta på kina:) Men inte behöver vi gå ut och äta du är ju duktig kock:)
    Ha en bra resa till umeå
    Hörs kramiz

    SvaraRadera