fredag 23 oktober 2009

Helg!

Så där nu e de helg igen... Hoppas den glider förbi snabbt å enkelt..
Arbets veckan börjar på söndag.. Å de e skit dessamma känns de just nu iallafall.
Kom precis hem. Har tappat upp ett hett bad.. Men tänkte att jag skulle plita ner
några rader här innan jag glider ner i badet å njuter.... Man få njuta av de lilla
här i livet.. Eller de som man kan få njuta av....
Just nu känns de som att jag skulle vilja njuta av ett å annat kan jag lova!!!
Lite om annat nu. Dagen vart som den vart.. Inget att orda om.Mulle meck räcker som kommentar!
Sitter å funderar på om man skulle fara te någon av städerna i morn å handla...
Börjar att bli tomt i skåpena....Å frysen.......
Köpa sej en 1/2 pall ärtsoppa.. De vore nåe ju... Mat för en hel månad ju....
*L*.
Nej nu skiter jag i detta .
Hade så gott!!

1 kommentar: