måndag 14 februari 2011

Uppstånden..

Börjar sakta att återvända från dom döda....
I fredags så kom Krille å hämta mej på jobbet..
Gunilla hade ju fått låna Kråkan....
Där vart jag bjuden på en superb middag..
Tack ni snälla människor...
Sen när jag kom hem så bädda jag ner mej,
å försvann i feber koma.....
Men idag så vart jag tvungen att ge mej ut i kylan....
Va ju tvungen att inhandla lite livs ju!!!
Men så va int kråkan dugg intresserad att starta..
Så tack för hjälpen Kari.....
Sen vart de färd till Easthamer..
Träffa på Gunilla&Krille där då passa vi på att
äta en lunch te sammans...
Alltid trevligt att få lite sällskap över en matbit ju..
Nej strax så ska jag bädda ner mej under duntäcket i soffan..
Så gott folk njut av denna underbara vinter dag..
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar