fredag 25 februari 2011

Fredag

Så där har vart in te staden med pirran te en vän.
Sen for jag å hälsa på yngsta sonen hos modern..
yngsta dotra var där me..
Bidde pizza/kebab middag...
Sonen ska styra kosan mot Vallen igen....
Trevligt att se att de funkar för grabben iallafall..
Men tungt när han far ju...^
Å så tycker jag synd om yngsta dotran...
Hon har en "vän" boende hos sej..
Men funkar int å int vågar hon säga nåe heller..
Så hon e hos sim mor hela tiden för hon
upplever de som jobbigt att "vännen" bor där..
Å då la jag mej i frågan.....
Men de sågs int med blida ögon från visst håll...
Så jag fick ju direkt veta hur jävla dålig far jag vart....
Jag har aldrig påstått att jag var en bra far för mina 2 äldsta barn..
Å kommer aldrig att påstå att jag är de heller....
Äldsta dotran har jag verkligen försakat...
Men försökte ta kontakt med äldsta sonen,
Men tyvärr så funka de inte..
Men e inget som jag kan göra nåe åt så här i efter hand ju...
men har faktiskt försökt dom senaste åren med sonen..
Men tyvärr så räcker jag väll int till för att de ska funka.....
Men försöker att få de att åtminstone att funka med mina yngsta barn..
Så de enda jag kan påstå e att jag gör så gott jag kan...
nej nu ska jag slicka mina sår efter huggen...
tackar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar