fredag 25 februari 2011

Scandalia

Jaha 1,5 vecka höll Scandalian..

Gullan sa upp sej igår när jag svängde

av motorvägen i Knivsta.

Tur att de sa upp sej där för jag var på

att lasta i Musbyn till Hindås bla.

Så nog hade de vart värre om den hade

strejkat på Sveriges baksida ju!!!

Annars så har veckan vart helt ok faktiskt.

1 sväng ner te Arn land vart de..

Idag så ska jag åka förbi mina vänner i Vigelsbo en sväng.

Sen e de järnet te Nottingham.

Senare så ska jag träffa Junior för han ska fara te lappland på em...

Så de finns lite att bita i under dagen...

Å så går jag ju på ledig vecka nu me...

ska bli riktigt skönt ju!!!!

En annan sak som jag må säga e att chefen har ett JÄVLA tålamod.

Börja en MJUKLUVA för en vecka sen...

Är inte å kommer int att bli en chaufför som e nåe att ha ju!!!

Chefen säger men vi ger han en chans i 14 dar till..

Han har väll kostat hittils en 35-40 tusen i skador ju!!!

Tur för honom att jag int va åkaren..;)

Nej dax för lite frulle..

Å börja göra sej klar för avfärd...

Så gott folk njut av den underbara fredagen..

Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar