måndag 7 februari 2011

Gullan

Så ska den nya damen heta tror jag..
Nu e jag inne på andre arbets passet med Gullan...
Tror nog att jag må ta mej lite tid i garaget å dona lite..
Finns diverse små irriterande fel på henne...
Extrem make over tror jag att de behövs...
Igår så lasta jag i Årsta i Fjollholmen...
Sen bidde de natt läger i Frövi mellan Pepparrotten å Gurkan...
Lossa Gurkan sen vart de lass i Musbyn....
Så nu sitter jag nere vid Ugglan...
Fick ju middags sällskap av Blomman som va på
väg mott Sherwood skogen...
Alltid kul att ha sällskap.. E så sällan man
träffar kolleger ute efter vägarna..
I morrn så ska de lossas i Skövde å Lidköping.....
Föresten jag vart kallad nåe som jag aldrig har blitt kallad för igår....
Zigenarjävel.... Tycker att de va ett jävla påhopp
på dom stackars romerna i bli förknippad med mej ju!!!
Nej nu ska jag kolla in på FB..
Ha en trevlig kväll gott folk...
Kramizzzz....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar