tisdag 25 maj 2010

Tisdag..

Gårdags kvällen var helt okej ju!!
Var förbi 2 galanta damer å vart bjuden på middag...
Tackar ödmjukast Anette!!!!
Jo jag har beslutat mej för att byta efternamn..
Å samtidigt så ska jag byta förnam..
Tänkte ta Kalle som för namn....
Var bara min mor å myndigheter som använde mitt riktiga namn...
Kalle tyckte jag vart bra, fast fundera ett tag på pricken....
Men e ju fler som kallar mej Kalle...
Å så har jag bestämt mej för att ta min mors flicknamn......
Finns ju ingen levande människa som heter så ju!!!!!
Eftersom Jakobsson e taget å jag har skult mej, å efter
flera års funderande så har jag kommit fram till att jag
int har nåe med de namnet å göra....
Så nu har ni fått veta det...
Å senast i augusti så går flytt lasset från Tierp.....
Kommer å sakna promenaderna med Anna å hundarna....
Men måste faktiskt tänka på mej själv i första hand just nu!!!!
Nej nu e de dax att krama kudden i brist på annat!!!
kramiz

1 kommentar:

  1. När får du ditt nya namn på pappret ?
    Fattar inte varför du byt efternamn tidigare. Det är som jag sagt flera år till gubben fattar inte varför han inte byter efternamn .Finns ingen anknytning till det efternamnet han har.
    Det är oxå en förklaring varför jag aldrig gift mig tycker inte om efternamnet han har .
    Du gör rätt i att flytta du måste tänka på dej själv livet går och du blir inte yngre . Man lever bara en gång så ta vara på det. När du sitter där i gungstolen som 95åring och sitter där med barnbarnbarn och berättar om allt gammelfarfar har upplevt i sina dagar så har du mycket att berätta för dom .
    lycka till med ditt nystart i livet
    kramizar

    SvaraRadera