torsdag 27 maj 2010

Less

Idag så tappade jag verkligen sugen...
Hatar när man blir kappad jämns med fot
knölarna av myndigheter.....
Å de här jävla sjukhuset i Tierp kan dom ju stänga.....
Fick räkningen för att få höra va läkarn hade läst sej
till i någon anans jävla journal....
Jag blir så jävla trött på sånt här skit.....
Jag tycker väll eftersom jag int fick någon diagnos
utan hon hänvisa till journalen så borde väll han som
journalen gällde få räkningen....Jag fick ju ingen hjälp ju!!!!!
pga av han hade ju friskförklarats av speciallist ju!!!!
Måste ringa till sjukhuset i morrn å fråga va fan dom håller på med......
Å hur jag ska fixa de andra vete fan men ska nog kunna lösa de på nåe sätt...
E ju van att spotta i motvind sen mången år ju!!!!
Nej nu ska jag försöka sova......
Kramizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar