söndag 9 maj 2010

Söndag 2

Så där nu har man ätit middag å fixat matlådorna....
Disken är å avklarad.... Så nu e de bara softa kvar...
För i morrn så e de bara tebax till verkligheten som gäller.....
Å idag så bestämde jag mej för att de va dax att flytta....
Så i augusti flyttar jag å lämnar Tierp......
Fattar int att jag lät mej övertalas att flytta hit överhuvudtaget!!!
Skulle ha bott kvar i Alsike!!!
Men lätt att va efter klok.....
Så nu blir de att jag flyttar...
Finns ingen mening me att jag ska bo i en stor 3:a
själv ju!!! Dessutom så kostar de ju en bra slant att bo här me ju!!!!
Nä så flytt blir de nu...
Nej nu ska jag softa på soffan..
Hade så gott där ute gott folk!!!
Kramizzzzzzzzzzzzz

1 kommentar:

  1. du bodde ju fint där bodde förut ute på landet.
    Bättre kunde du ju inte bott .
    Hoppas det är lika fint där ute på landet som i alsike

    SvaraRadera