måndag 24 maj 2010

så nöjd med mej själv!!!

Så där nu e bostaden uppsagd... Så nu e de klart att jag lämnar Tierp!!!!
Å så har jag ringt å grejat med en massa blanketter.....
Så nu ska man byta för å efternamn.....
Så man kan ju nästan säga att de e en ny start på mitt liv ASG!!
Sitter å väntar på att min vän Anna ska ringa....
Glömde lysena på kråkan i lördags.....
Lite dåligt med ström må jag ju säga ju!!!!
Men blir så när man börjar bli g:a å senil ju!!!!
Så gott folk ut å njut av livet å solen...
Kramizzzz

2 kommentarer:

  1. Det låter verkligen som ny start i livet flytta och byta namn oxå blir det förnamnet kalle ?
    För det är väl ingen som kallar dej ditt rediga namn idag. Eller blir det helt nytt namn? ja gissar på kalle
    Regniga kramizar från småland

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas på att det blir Arnulf eller Zakarias... Båda namnen vill jag ha, men får inte byta:(

    Peter Skoog

    SvaraRadera