lördag 20 mars 2010

väder..

Vilket underbart väder ute...Har vart på en liten promenix....
Riktigt skönt ju...
Strax så e de lite husgöromål på agendan....
Å så har jag kommit på va de va för fel på ögat!!!!
Den saknade heta bad,, För efter heta badet igår så vart de bra ju!!*L*
Å idag så e linserna på plats så får vi se om de funkar!!!
Säger som dom blå sa i veckan... Va anlitar inte vanligt folk hemnära tjänster..Varför????
Tja kan ju bero på att vanligt folk kanske har typ 20,000 mindre i månaden
i inkomst å får betala reser till å från jobbet ur egen kassa ju!!!!
Snacka att politiker blir verklighets främmande....
Borde vara krav att dom hade haft vanligt kneg i en 5-10 år innan dom kommer
in i maktens korridorer.. Tyvärr så spelar de ingen roll vilken färg dom tillhör..
Lika stora kålsupare ju!!!!!!!!!!
Ska bli kul vem som ljuger å lovar mest gröna skogar nu vid valet!!!!
Tyvärr så e de en massa som kommer rösta på en fråga....
Nog borde dom nog kolla in va dom vill mer än att slänga ut invandrana...
Tänker på sd..... Snacka missnöjes parti... Hoppas folket tar sitt förnuft till
fånga å tänker sej för.... Brun skjortor e nog ingen bra ide å rösta på ju!!!!
Eftersom vi har gått me i lekstugan (eu) Så kommer folk å komma å gå som
dom vill inom unionens gränser.........
Så int blir de nåe bättre om vi har en brunskorta som skriker ut sitt hat ju...
Bättre å satsa på nåe som kanske hjälper Sverige å gemene man ju!!!!!!
Nog om sånt..*L*
Föresten nu när jag e på hugget så kan jag lika gärna slänga ur mej lite mer...
Fan jag har kommit på att de e väldigt många i min bekantskaps krets som
e väldigt inskränkta i sitt tänkande.....
De finns nog ett 15 tal som har homo fobi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
va fan e de med folk?????? visst kan jag skämta grovt om bögar å flator..
Men jag gör de med hjärta.... Å många av dom känner int ens någon som e gay/lebb!!
Skärpning måste jag ju säga......
Nej nu e de nåe som ropar mitt namn....
hade så gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar