lördag 20 mars 2010

Lördag.

Så där redan lördag... Ledigheten går så fort ju!!!
Jag har börjat få kontakt med en kär vän.....
Går långsamt men ack så trevligt ju...
Kamrater har man ju men riktiga vänner
dom e få så jag har lärt mej att man må vårda dom ömt.
Å veckan som gått har både vart ros å ris.....
Fick komma hem i Måndags kväll.
Så for jag te jobbet i Tisdags å kom hem igår kväll...
De vart lite kors å tvärs i mellan Sverige...
Bolänge i norrr å Åtvidaberg i söder......
Bara tänka att de ger bra med stålar när ligger ute...
Så nu e de bara en vecka kvar sen ska jag ha ledigvecka.....
Jag måste fixa mej lite idielt arbete...
För enligt lag så får jag ju int jobba min lediga vecka...
Men de kommer nog att bli bra med de ska ni se,,*ASG*
Nej nu time för frukost!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar