tisdag 2 mars 2010

Tisdag.

Ledig.




Idag så ska jag åka te stan å storhandla.. En JÄTTE god vän följer med.
Jag fattar int att man kan sova så mye som jag har gjort dom sista dagarna...
Å int va de mye te snöstorm igår ju!!! Men va skönt att sista vid köks fönstret
å titta på flingorna som föll vågrätt!!!
Så idag så ska jag skotta fram Kråkomobilen...............
Jag måste se till å tömma garaget så att jag kan ha bilen som används där.
Var samma sak förra vintern ju!!!
Nu har man fått i sej 1:a kannan för idag......
Fast igår så drack jag bara en kopp kaffe.... Men dessto mer te vart de igår....
Funderar på om de snart e dax att fixa sej ett hett.. Min bäste vän skulle dyka upp
fram e mot 12 blecket!!!! Så tänkte vara klar då ju!!!!
Ha en bra dag där ute gott folk...
Reflexen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar