torsdag 11 mars 2010

torsdag

Hej mitt namn e Alvedon Pricken!!!!
Har vart förkyld sen i Måndags morse..
Vakna genom förkyld.. Tänkte att de går nog över så jag for iväg te jobbet!!!
Så jag fick lasta te Umeå på måndag em...
Så jag å Blondi fika i Nacksta i måndags kväll..
Sen fortsatte jag te Umeå. Sen fick jag lasta i Tvärå bäck till Dala floda...
Natten till bringa jag i Hudiksvall..
Fattar int varför de kallas för glada Hudik..Int fan vart jag nåe gladare ju!!!
Lossa i Dala floda igår..Sen fick jag last i Borlänge till Gurkstan...
Så jag va på åkeriet vid 19,30 tiden igår kväll å då e de int lönt att fara hem...
Å idag har jag vart i Gurkstan lossa å lasta.Sen lossa jag hemma i stan....
Så i morrn ska jag lasta te Gnäll bältets huvudstad!!!
Kommer å bli en lång dag i morrn tror jag!!!!
Men så kan ju hända ju!!!
Reflexen gott folk!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar