torsdag 4 februari 2010

Torsdag..

Har vart i Fjollholmen å farit idag... Har funkat ganska bra iallafall ju.
Å så fick jag komma hem ikväll me så soft ju!!!!
Var förbi Ackis å hälsa på Eva... Hon såg mye piggare ut nu ju!!!
Hoppas att dom finner vad som felar för tösen....
Så jag låna ut lapptoppen så hon får lite kontakt med om världen....
å i morrn e de Fredag... Full fart mot helgen...
Men ingen ro å vila här int.... Dottern flyttar in i sin lya i helgen...
Å vet int vem som ska hjälpa te å bära heller ju....
För dottern lyckas ju göra sej osams med lille bror... suck
Å modern ska åka bort. Så de blir väll jag som får bära så att svetten lackar hehehehehe
Men de löser sej säker tror jag...
(hoppas jag)
Å så har jag hunnit med å avnjuta mitt heta bad å ju.. E så skönt kan jag lova!!!!
Nej nu må jag göra lite nytta å ju!!!!
Reflexen gott folk....

1 kommentar:

  1. Kalle vad är vänner till för? ge mej tid å plats så hjälper jag dig, efteråt skulle de va gott med kinamat:)Krille

    SvaraRadera