söndag 14 februari 2010

Söndagen lider mot sitt slut!

Skulla fara å fika hos Krister å Gunilla i Vigelsbo.( rättstavat denna gång)

Då fick herrskapet för sej å bjuda mej på Kina restaurang....

Så de vart te å fara in te staden å intaga en superb buffe...

Å int smaka de sämre när jag slapp å betala för mej*L*

Å så fick jag för mej å smaka på sushi.....

Smakade int så där hundra...

Sen träffa jag en bekant på snäckan som sa att man skulle

doppa dom i sås å så..hehehehehehe...

Å så upplyste han mej om att äta sushi på kina e nog int dom bästa sushi

bitarna i staden.....

Sen for jag å herrskapet till Vigelsbo (rättstavat igen)

Å där bidde de kaffe på maten Fast de hade vi ju redan på snäckan ju!!

Så detta vart väll påtåren på påtåren hehehehe

Så nu siter jag hemma å kollar in bloggar å skriver blogg innan jag ska ner imitt heta bad... Doftar så gott från badrummet!!!!!

Så ska ni ut å fnula ikväll så kom ihåg reflexen!!!

1 kommentar:

  1. Så jag måste tacka å bocka ödmjukast för Kina besöket!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera