tisdag 9 februari 2010

Spott fräs mutter!!!!!!!!!

Så där nu har man lärt sej att Kråkans bensin mätare ljuger.....
På vägen hem så fick jag soppa torsk..... Ringde runt men de
flesta var på jobbet.. Men Kerstin kunde ställa upp...
Jag tackar så himmla mye..Skyldig dej en tjänst!!
Så när jag kom hem så var de heta badet verkligen efter längtad..
De hinner bli kallt på 2 timmar i en bil ju!!!!!
Men nu e de prima liv igen..... Annars så vart de bara 1/2 dag idag på jobbet...
Lossa 2 ställen å lasta 1... För lossning i morrn i Arboga....
Så de vart ju ganska soft må jag ju säga......
Så nu ska jag softa så ni får hade så bra där ute!!!
Reflexen gott folk...

1 kommentar:

  1. Har du ingen extra dunke med dej ibilen?
    Försig har jag extra dunke men ingen bensin i så det blir lika illa för mej om jag skulle få soppa torsk

    SvaraRadera