måndag 15 februari 2010

hojsan

Idag så kom de som vi har väntat på.........
Chefen tala om att de var varsel lagda..
Då fråga nyfikna jag direkt om jag var varslad..
De kunde int chefen svara på för de måste förhandlas
med facket sa han... Så här litet åkeri så kan
han ju välja å vraka vem som ska få gå å vem som får stanna...
För mej så spelar de ingen roll...
Jag erbjöd honom att varsla mej i höstas ju!!!!
De enda som e segt e ju väntan på vilka som får gå å hur många som får gå!!!!!
Fast jag klarar mej alltid på nåe vis ju!!!!
De finns dom som har små barn å hus lån å sånna grejer ju!!!!
Nog om det!
Ikväll så var dottern å Eva över på kvällsmat.. Dottern var mätt
så de vart bara jag å Eva som käka mat....
Alltid kul å få sällskap vid maten ju!!!
Nej nu ska jag fluffa kuddarna..
Kom ihåg reflexen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar