lördag 14 april 2012

Tjitjing

De bidde inget besök hos yngsta sonen i måndags..
Han tog sej en rejäl sovmorgon!!!!
Denna vecka har förflutigt på i makligt tempo.
Hälsa på en g:a bekant när jag var nere i Falköping...
Vi tog en fika å snacka lite g:a minnen..
Igår kväll så hälsade jag på Proppen å bidde bjuden på middag!
Tacos jo jag tackar jag!
Så ska jag hämta sommar däckena te grålle..
Igår så vart de int av pga diverse.
Å idag så e de födelsedags kalas där..
Ska försöka å kolla om jag kan hämta dom ikväll.
Även Grålle ska ju få sommar puckar!!!!
Å ev så ska jag själv börja köra Grålle igen..
Ev så e kinesen såld......
Väntar bara på svar!!!!
Nej nu ska de nog göras en kanna kaffe..
Så gott folk njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!
Så ut å dansa på stadens gator å torg!
Kramizzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar