måndag 9 april 2012

Måndag

Så där nu e snart påsken slut för denna gång..
Har mest vart hemma i helgen förutom besöket
hos yngsta dotran...
Har tänkt att besöka yngsta sonen som e på
besök hos modern...
Men de har int passat med alla middagr å sådant tyvärr..
Ska försöka görat idag om de blir någon lucka för dom..
Annars så får jag väll fara upp te Söråker å hälsa på honom..
Börjar bli ganska van att göra den resan...
Men kommande lediga vecka så jobbar jag 3 av 5 dar...
Men de kanske kan klämmas in nåe iallafall...
Dom har nästan fått bort all rök lukt i bostaden iallafall....
Ni ser positiva saker händer här ju...
Men jag får alltid huvudvärk när jag e hemma..
Undrar va de kan bero på?????????? Mögel????
Ja int vet jag... Men börjar tycka att de e riktigt träligt
att behöva käka huvudvärks tabletter hela tiden när jag e hemma.
Nu ska jag ta an mej disken sen duschen..
Sen ska jag ringa å kolla om sonen ska va hemma..
Så gott folk njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!
Så ut å dansa på stadens gator å torg!!!
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar