fredag 6 april 2012

Påsk

Jaha så var de dax igen för ägg helgen.....
Men på söndag så har jag ett jubileum att fira...
Allt hade kunnat sett helt annorlunda ut nu ju!!!
Så nog e jag lycklig på mitt sätt ju!!!
Idag så ska de nog bära iväg te yngsta dotra
som bjuder på middag.....
Ska tydligen bli en del folk där iallafall.....
Så de e va jag har tänkt attg öra ikväll...
Igår så skjusa jag Proppen upp te Falu sjukhus!
Jessicas yngste son hade opererats...
Men ibland så undrar jag om Proppen
VERKLIGEN är yrkeschaufför.....
För enligt honom så kommer Falun före Långshyttan
när man kommer från Gävle hållet?????????????
WTF Proppen????
Så gott folk passa på å njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!!!
Så ut å dansa på stadens gator å torg!!!
Kramizzz

1 kommentar:

  1. Ha en bra påsk även att det är massa snö ute kramiz

    SvaraRadera